2016. július 23.

5 hely, ahová elutaznék

5 HELY, AHOVÁ ELUTAZNÉK
(PLISZ VEGYETEK NEKEM REPJEGYET!)





NORVÉGIA

-.-.-.-.-

Alapesetben szerintem ezt nem is kéne magyaráznom. Norvégia a top 1, a top ötös listámon. Kérdezhetitek, miért is? Olyan hideg van, hogy még a saját bakancsod is odafagy a járdára, sötét van, ködös idővel meg pláne... de azt hiszem, ez az, ami leginkább húz ide. Mindenki a meleg, nyaralós sztereotípiát szereti, az ilyen helyek általában szóba sem eshetnek. Hogy miért kezdtem el kedvelni? Ismeritek az Aurora nevű énekesnőt? Nem olyan híres, mint Taylor Swift(picsa), de a szövege átfogóbb, mint az összes popdalnak összetéve. Rákaptam mostanság sok zenéjére, szóval lessétek meg, érdekes :) Na, de nem is ez az érdekes benne. Az egyik klipjében, azt hiszem a Runaway-ben egy havas tájat láthatunk, szép fenyőfákkal, kunyhókkal, ami eszméletlen gyönyörű! Innen kezdődött a rajongásom Norvégiához. (valaki esetleg khm venne jegyet a szállásra az utazásra a meleg ruhákra, meg úgy mindenre?)




AMERIKA (TEXAS)

-.-.-.-

Kisebb koromban nagyon rá voltam függve a Discovery-n látható sorozatokra, főleg amiben gyilkoltak - illetve eltűntek. Ne nézzetek rám furcsán, kiskoromban is ilyen... érdekes voltam. Persze, anyukám engedte, hogy nézzem, mert ő örült, ha éppen nem harapdáltam a kezét. nadeszóval. A legtöbb ilyen eltűnés Texas-ban volt (Amerika egyik legdélebbik állama) így gondoltam, nofene, ha elmennék hátha elrabolnának. Na jó, inkább az vonzott az egészben, hogy amolyan rejtélyes hely, meg hát Amerikában is van, na. Illetve, volt valami vágyálmam, hogy milyen kóser dolog lehet már ott lakni, cowboy-os terület - gondoltam ezt én kiskoromban :D Most már azt hiszem agyilag kicsit fejlődtem, úgyhogy örömmel jelentem ki, hogy mára nem csak a nem létező cowboy-ok érdekelnek Texasban (azt hiszem, ezért nincsenek barátaim.) Mikor megtudtam, mi a gugli, rögtön elkezdtem keresgélni, hogy amúgy hogy is néz ki, és a látványa azt hiszem még jobban alátámasztott abban, hogy ez egy kötelező látnivaló.

HAWAII 

-.-.-.-

(haj, Mira, ez aztán egyedi megnyilvánulás volt!) Na, nem, nem, félreértések végett, engem nem a tumblis képek készítése érdekel legjobban ebben a helyben. Vagyis, hát részben ez is vezérelt, de leginkább az, hogy ilyen átlátszó, tiszta vízben pancsolhassak. (igen, a pancsolás jó megnevezés a fürdésre, mert Mira úgy csapkod a felszínen, mint egy polip.) Van egy csatorna, azt hiszem, az UPC-seknek a 11-12-es csatorna (?), ahol évszakonként változik a kép, és mindig be van játszva egy téli, tavaszi, őszi, vagy nyári videó. Kérem szépen, a nyári videón egy olyan szép dolog van, hogy naphosszat azt nézem. Valahol Hawaii-on lehet,  egy kis talló (gondolom nem így hívják :D) vezet a szép, kék vízbe. Mellette pálmafák, homok, és awh. Rendben, valószínűleg a Hawaii a legsablonosabb hely, de na, ne hibáztassatok.


ANGLIA

-.-.-

Rendben, ez még az előzőnél is sablonosabb. Sajnálom, tömeggyártmány vagyok :( Engem is ugyanaz szórakoztat Angliában, mint a többi embert - az egyszerűség. Az egymás mellett álló ugyanolyan ,,angliás" házak, amik barnára vannak festve, az angol reggeli, az időjárás, a nyelv, a kultúra, a látnivalók, etc. (<- látjátok, tudok angolul :D) Igazat megvallva, úgy volt, hogy a családommal megyek az őszi szünetben, viszont mivel sajnos - nem sajnos, a pénz a szobaátalakításomra fog rámenni. Amit tényleg sajnálok, mert így halasztanunk kell Angliát, de mit mondhatnék, ez van. Az egyik főbb inspirálóm Zoella volt (elég híres angol [brit] beauty vlogger), aki Angliában lakik, egyszer megmutatta, hol lakik, és akkor mondtam ,,megeszem Zoellát ha nem fogok itt lakni" Eddig úgy áll, hogy nem jött össze a dolog, így meg kell kérnem Zoe-t, hogy engedje, hogy megegyem. szed sztori.

JAPÁN (TOKYO)

-.-.-

Leszögezem, nem szeretem a kpop-ot, az anime-ket, a japán srácokat, a koreai srácokat, sem semmiféle ázsiai srácot. Engem a hely fogott meg, vagyis a hely alatt a rózsaszínvirágú fákat értem, khm khm. Rendben, rendben, nem szeretem egész Ázsiát, vagy Japánt, sem Tokyo-t, csak a rózsaszínvirágú fák nem tudnak engem nyugton bírni. Meg a kis hidacskák a patakok fölött... Illetve, hogy nehogy azt hidd, valami kulturálatlan ipse vagyok, tudok egy szót japánul, vagyis kettőt: konnichiwa és sayonara. Nagyon kérdőjeles a két szónak a helyesírása, mert lehet hogy úgy írtam le őket, mint egy balfasz, de sebaj, csak csillogtatom kicsit a határtalan tudásomat. 
Nem volt különösebb inspirációm, csak egy, hogy játszottam egy Amour sucre nevű játékot, ami bár Párizsban játszódik, japánosan néz ki, és na, ez egy löket volt számomra, mert először azt hittem hogy Japánban játszódik... *facepalm*
(illetve most vettem észre, hogy az igazi nevem japánul Sakura - azaz Cseresznyevirág, aminek amúgy rohadtul örül a fejem :'D)

- . - . - . - . - . - . - . - . - . -


Na hogy tetszett? Ne is mondd, tudom hogy örül a pofid, már csak azért is, mert Mira visszatért (tütütütütütütüt - egyébként nem tudom mit idéz ez a tütüzés, de elég diadalittasan hangzik, ergo kellett ide) a halálból! Tudom, tudom, rég nem voltam, és ez csakis a lustaságomnak és a melegnek beígérhető, meg hát nyaraltam is, na. Egyébként nem felejtetük el az 50 feliratkozós versenyt, meglesz ám tartva!

Neked mi a kedvenc helyed?
Körbeutaznád a földet, hogyha ingyenes lenne?
Hova mész nyaralni?
Hol szeretnél lakni?
xoxo
MIRA

6 megjegyzés:

  1. Ha ingyen lenne akkor körbeutaznám, de sajnos nem az. :( Én leginkább Angliába és Franciaországba szeretnék menni. Régi álmom, hogy egyszer a London eye-ról nézzem a kilátást. És az Eiffel-torony... :) Talán Skóciába költöznék, ha tehetném, nagyon szép hely. Neked pedig sok sikert, hogy meglátogasd ezeket a helyeket. A remény hal meg utoljára. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek is szép helyek ám ;) Hát igen, lehet, hogy befut valaki aki vesz neked egy milliárdos repjegyet a föld minden pontjára... vagy nem :D

      Törlés
  2. Norvégia gyönyörű hely *.* (nem mintha jártam volna ott, de hát... mire valók a könyvek és a google, ha nem kulturálódásra? :'D) Egyszer mindenképpen elakarok oda jutni! *^* Finnország is útba eshet, de csak a sarki fény miatt -w- meg a rokonnak köszönhetően.
    Mégis top egy, az Skócia :3 Annyira megfogott a táj, a szokások (lehet, lemaradtam a középkorban, de sebaj) és az ott játszódó könyvek, hogy hey.. egyszer eljutok oda.
    Ha úgy döntesz és van elég kereseted, esetleg indulsz Japánba, pls szólj nekem is :D Jövök veled ^^

    Anglia, lehet, hogy sablon, de saját tapasztalatból mondom, hogy engem nem fogott meg :( Ott voltam majdnem egy hétig, egy angol családnál és akkorát csalódtam, mint nem is tudom... Reménykedtem az angol reggeliben, beszélgetésben meg ilyesmik, de... ebből semmit nem kaptam meg. Vacsorára elém tolt egy pizzát, esetleg babot, reggelire meg müzlit :< Ő meg elvonult mobilozni... És hideeeg van. ˘^˘

    Hát persze, hogy persze :D Körbeutaznám az egész Földet! Még akkor is, ha nincs ingyen XD Hova megyek nyaralni? Velencében voltam és, ha már Olaszország, akkor a jövendőbeli házam ott vár Toszkánában, pontosabban Volterrában <:

    VálaszTörlés
  3. Szia,

    hú, hát mindenben egyetértek!
    Skócia tényleg gyönyörű hely, majdnem felkerült a top 5-be, de helyette inkább konkrétan Londonra voksoltam.
    Mondták már, hogy nem olyan, amilyen, de azt hiszem egy próbát megér.
    Velence ♡

    Mira

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én személy szerint nagyon szeretek utazni és legszívesebben minden szép helyre elmennék. Az biztos Japánt meglátogatnám, illetve Angliába is szívesen mennék.
    Jó lett a bejegyzés!
    Puszillak: Rowena

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ♡

      Én is ugyanígy vagyok vele! Csak hát, ahhoz kéne egy kis pénz :'D
      Örülök hogy tetszett!

      Mira

      Törlés