2017. január 7.

Láthatatlan Angyal Közönségdíj 2016

  Halljátok, én most elképesztően furán érzem magam ezen a felületen. És nem csak a szörnyű, lebutított és lélegzetelállítóan csúnya kinézet miatt. Elidegenedtem innen, mint suliidőben a párnámtól. Meg a hasonlataim is legalább olyan furcsák, mint a tonhalas torta. 
   Oké, szóval fura vagyok meg hülye vagyok még mindig, meg amúgy semmi dolgom itt, mert lezártuk és vége, és ez így jó, deee...
   Részt veszek egy Láthatatlan Angyal Közönségdíj nevű valamin. Fogalmam sincs, mi ez, nem jelentkeztem, nem is tudtam, hogy létezik, meg nem is értem, hogy működik, de a lényeg, hogy lehet rám szavazni. Szóval, aki olthatatlan vágyat érez a kattintásra, adja le a voksát rám vagy másra
ITT
(De inkább rám, mert nagyon gáz az a nulla szavazat.)
   Viszont ezer hála annak/azoknak, akik miatt részese lehetek ennek az eseménynek, nagyon megtisztelő, hogy ilyen nagy nevek mellett szerepelhetek, és persze pusszantás mindenkinek, aki szavaz rám, és dobnék egy csokit annak is, aki venné a fáradságot, és bármilyen formában leírná, mi is ez, kik kerülnek be, és mi alapján, meg minden tudnivalót ezzel kapcsolatban. :D

Maffia

4 megjegyzés:

  1. Nekem te látható angyalka vagy pls <3 A többiek csak láthatatlanok...

    VálaszTörlés
  2. Szavaztam, régi munkatársnő :'D ♡
    (a saját blogomhoz írok kommentet. Szánalmas xd)

    VálaszTörlés