2016. március 14.

Hírlap

Sziasztok, kedves kitartó olvasók! Ez itt a Kaktuszfa hírlap. Főszerkesztő: Mira.

Elég rég nem jelentkeztünk / köszönjük meg ezt a baromi nagy lustaságomnak! Teljesen kiment az eszemből, hogy úgy amúgy mellesleg bloggerina vagyok, és 2 blogot is vezetek, többek közt egy olyat is amit már 32 ember figyel! Jól olvastad, kedves. Nem elírás. 32. Köszönjük. Tényleg. Őszintén. Nélkületek nem lennénk azok, akik :) Maffia most kicsit szünetel (váltogatjuk a munkaidőt :D), de biztos vagyok, hogy majd kiugrik a bőréből ettől a hihetetlen feliratkozó mennyiségtől.
Én egy olyan ember vagyok, aki nem rest megköszönni azt, amit kap. Tudom, hogy ez a kis halovány köszönöm elég kevéske, meg vagyok győződve róla, hogy többet érdemeltek, mint pár szó. Sokat gondolkoztam, hogy mitévő legyek, hogyan lehetne illően megköszönni ezt gesztust, és végül egy elég kielégítő kompromisszumra jutottam. Mihelyts elérjük az 50 feliratkozót - még Maffia beleegyezése nélkül állítom ezt, szóval nem tudom, hogy ő rábólint e - egy kisebb versenyt rendezünk, kisebb nyereményekkel, meg mindenféle aprósággal. 100 feliratkozónál pedig én biztosan rendezek egy nyereményjátékot is, tehát igazibb nyereményekkel (pl. fülhallgató, könyv, stb) amit személyesen is átadnék. (mármint maszkkal :D) De ezt nem tudom még teljesen biztosan, Maffia valószínűleg most fog csak értesülni ezekről a dolgokról (szia Maffia, amúgy hogy vagy?), így nem mondhatom tutira a dolgokat. Én viszont nagyon szeretném megtartani ezeket a kisebb eseménykéket, mivel nagyon hálás vagyok ennek a 32 embernek. Így lehet, hogy nem tűnik soknak, de tudom, hogyha ezt a 32 embert egy terembe tömörítenénk, több lenne, mint egy normál létszámú osztály! Szóval, konkrétan egy osztályteremnyi ember követ már minket. Hű, ez aztán döfi.

Mivel ennek a bejegyzésnek hivatalosan Hírlap a neve, több hírt is közlök még. Ha továbbolvastok, bekukkanthattok a hamarosan jövő bejegyzésekbe, majd egy kicsit komolyabb témát is fogok fejtegetni. Ha érdekel, olvass tovább. :)

Szerintem nyilvánvaló, hogy van egy menüpont, amiben a bejegyzéseket összegezzük (elég egyértelmű helyen van), de nem nagyon tartja a frontot, le van maradva is, és nem nagyon frissült, valószínűleg úgy a nyitás óta. :D Próbálom ezt kijavítgatni, frissítgetni meg aktualizálni, de ez egy kicsit hosszabb folyamat lesz, mint például megírni egy bejegyzést, de a lényeg hogy rajta vagyok az ügyön, és valamikor meglesz. Kárpótlásul kis betekintést nyerhettek a következő bejegyzéseimbe, mivel hát szerintem illik valamit megmutatni, hogy ne csak vakon sétálgassatok a sötétben.

1) TABLET VS. LAPTOP avagy Mira, aki semmilyen elektronikai kütyühöz nem ért, osztja az észt olyan dologról, amit nem is ismer. (vagy de)
2) SCHOOL-SPRING ROOM DECOR avagy Mira megmutatja kézügyességét, hogy még egy nyomorult lapot sem tud elvágni
3) AZOK A KÉRDÉSEK avagy Mira és Maffia agyfeszületei olyan kérdésekről, amiket nem tudnak megfejteni
(de pszt, ezekről nem tudtok!)

Már sokszor megkaptam azt, hogy bár az első, bemutató bejegyzésben azt írtam, hogy ez egy interaktív blog videókkal / egy videós bejegyzés sem volt. Rendben, elég őrültség, hogy ilyeneket írtam, de akkor tényleg úgy láttam a dolgot, hogy szupergyorsan szuperjó videókat fogok kirakni. EL is kezdtem a gyártást, bizony. A probléma viszont ott lépett fel, hogy nem úgy sikerült, ahogy akartam volna. Rezgett a kamera. Nem volt jó minőség. Szégyenlősködtem benne. Dadogtam. Ennek viszont az volt a következménye, hogy egy videót sem töltöttem fel. Sajnáltam. Tényleg. De egyszerűen nem voltam kész rá.
Bár még most is próbálkozom a videózással, mindig nem olyan minőségű lesz a videó, ahogy én akarom. Azóta is számtalan videót csináltam, de semelyik sem tetszett. Ígérem, hogy tovább próbálkozok, de amíg sikertelenek lesznek, ne várjatok addig semmit. Biztosítok mindenkit, hogy lesz. Lesznek videók, csak később. Mikor készen leszek majd rá.


Ez a vége ennek a bejegyzésnek, örülök hogy végigolvastad! :) Ha szeretnétek még ilyen témájú bejegyzéseket látni, jelezzétek, mert speciel én szeretem ezt a félét. Igazából azért írtam ilyen bejegyzést, mert rég találkoztunk, és illő volt valami életjelet mutatni, szóval úgy elmondtam, mi újság.

xoxo 

MIRA COELT

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése