2015. december 2.

Zachár Panni | i n t e r j ú



PANKA
-




1) Szia, drága! Köszönöm hogy elfogadtad a felkérésemet. Az első kérdésem az lenne, hogy már volt e részed hasonló kitöltendő kérdéssorokban? Ha nem, hogy érint, hogy ez az első interjúd?
Panka: Igen, egyszer már válaszoltam pár ehhez hasonló kérdésre, de hidd el, ugyanolyan
izgalommal írom ezeket a sorokat is! :)  Egyébként annyira furcsa érzés, sosem gondoltam
volna, hogy valaki tőlem fog kérdezgetni. De nagyon örülök neki, köszönöm a megkeresést!

2, Beszéljünk kicsit az - egyetlen - blogodról. Mit szóltál ehhez a tömeges mennyiségű feliratkozóhoz/kommenthez/reakcióhoz? Mikor megnyitottad a blogodat, gondoltad volna, hogy ennyi ember fogja követni a hétköznapjaidat? Nem igazán tudatosult még bennem most sem hány lány
várhatja egy-egy bejegyzésem, nem így nézek a blogomra, nem a számok alapján. Inkább úgy, mint egy baráti közösség, ahol  minden gondunkat megvitatjuk, tanácsokkal szolgálhatunk egymásnak.  De azért elönti a szívem a boldogság, mikor megvan egy kerek szám akár Instagramon, vagy a többi közösségi
felületen.
3, S ím, hogy ennyi ember ismer téged, volt már olyan, amikor az utcákon járva valaki ezt mondta neked: ,, jé, nem te vagy a Zachár Panni? Olvasom a blogod!
Igen, volt képzeld! :) Bár nem igazán tudtam hogyan is kellene reagálnom, mit kellene válaszolnom, szerintem én sokkal jobban meg voltam illetődve. Nem is olyan régen Viki ismert fel a Westendben, a jaj, de aranyos vagy mondatrészen kívül nem igazán tudtam mást
mondani Neki, ennyire tellett tőlem hirtelen.
4) A blogod immár 4 (!) éves. Mit gondolsz, ez évek alatt fejlődtél? Érezted, hogy ennyire elszállt az idő?
Olyan gyorsan eltelt ez a pár év! Még arra is emlékszem hol, s mikor írtam az első
bejegyzésem. Hú, kulisszatitkok következnek! A nappaliban ültem, tv-t néztem. Ugye
mennyire nem tűnik izgalmasnak? Pedig az azután következő összes dolog az volt. Igen, én
érzem magamban a fejlődést, sőt, sok olyan képem is van, amire még én is büszke vagyok.
Ebből a tükörreflexes gépből szerintem már kihoztam a maximumot, s lehet lassan egyel
magasabb fokozatra kellene váltanom, de még szuperül elvagyunk.
4)  Mennyire volt kihatással az életedre ez az egész blogolás? Gondolok például a videókra, feliratkozókra, képekre, barátokra - és időcsökkenésre is természetesen -.
 Én eddig csupa jót tapasztaltam. Nem szeretek vitás helyzetekbe kerülni, de néha az igazságérzetem eluralkodik rajtam, s kénytelen leszek felszólalni egy-egy dolog érdekében,még ha nem is jövök ki belőle a legjobban. Ennek ellenére én jobban érzem magam tőle,sokkal. Igaz, néha nehéz beleilleszteni a hétköznapok menetébe még egy bejegyzés megírását, vagy fotózását, így az első általában a késő esti órákra tolódik, az utóbbi pedig hétvégékre.
Sajnos ez a korán sötétedés eléggé redukálja a bloggerek lehetőségeit, de még egy utolsó napsugarat is ki lehet használni!

6) A családi köröd ugyanúgy viszonyul hozzád, mint mielőtt elkezdted a blogolást, vagy valami megváltozott a kapcsolatotokban? Ha igen, mi?
 A családom teljes mértékben támogat, Anyukám a legnagyobb segítségem a fotózásban, Mamikámról olvashattatok már néhány kedves történetet is, Apukám pedig inkább csak a háttérből, de mindenben segít, amiben csak tud. ♥
7)  Sőt, ezentúl még sok fiókod van még, ahol magadról is töltesz fel képeket. Hogy érint, ha valaki nem túl jó szavakkal illeti a külsődet? 
Ha valaki értelmesen fogalmazza meg a kritikáját, s nem csak letámad, még tanulni is lehet belőle. Hiszen egy-egy külső szemlélő lehet olyan hiányosságokat fedez fel, amit Te nem látsz, vagy nem gondolod, hogy szükség lenne rá. Sosem válaszolok durván, azzal semmi jót nem lehetne elérni. Aki pedig kötekedni szeretne, fog is, még ok sem kell rá.
8)  Mit tervezel, hogy fogsz még tevékenykedni a blogger világban? Illetve mik a terveid?
 Mindig kihozni magamból a lehető legtöbbet, s a legjobbat. Sosem lehet megállni az újításokban, gyakran kell egy kis plusz, amitől lehetek más, amitől egyedibbé válik a Panka’s beauty. Ezt szeretném megőrizni.
9)Mit kívánsz a kezdő beauty jellegű blogoknak? 
 Sose add fel! Hidd el, egy idő után meghozza a gyümölcsét, bármilyen közhelyesen is hangzik.

˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝˝

Utólag is köszönöm Pannának, hogy kitöltötte az interjúmat <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése